Kampanjaviikonloput

Keskustan kuntavaalien valtakunnalliset kampanjaviikonloput

 

Ajankohdat

- perjantaista sunnuntaihin 24. – 26.3.

- keskiviikosta sunnuntaihin 29.3. – 2.4. (kuntavaalien ennakkoäänestys menossa, emme tee vaalityötä ennakkoäänestyspaikkojen välittömässä läheisyydessä)

- perjantaista sunnuntaihin 7. – 9.4. (vaalipäivänäkin voimme olla liikkeellä kannustamassa ihmisiä äänestämään paikallisesti sopivalla tavalla, mutta ei äänestyspaikkojen välittömässä läheisyydessä)

 

Tavoite

Olla mahdollisimman paljon ihmisten parissa kyselemässä ja kuuntelemassa heidän huoliaan ja toiveitaan sekä kertoa Keskustan vaihtoehdosta. Kuntavaalit voitetaan jalkatyöllä ihmisten parissa koko maassa.

Jokaisessa kunnassa järjestetään vähintään 1 – 3 tapahtumaa kunakin kampanjaviikonloppuna. Tärkeää on, että tapahtumia on monipuolisesti. Kussakin kunnassa tiedetään parhaiten, millainen vaalityön tapa toimii.

 

Vinkkejä

Tapahtumia voivat olla esimerkiksi

  • tori- ja telttatapahtumat
  • kahvila- tai kauppakeskustapahtumat
  • ajankohtaiset teemakeskustelut
  • Huolenpitohaasteen mukaiset tempaukset tai talkoot
  • ulkoilutapahtumat
  • ehdokkaiden kyselytunnit
  • työpaikkakäynnit
  • koputtelu ovelta ovelle

***
Keskustakaupassa on kuntavaalien Leo, Vilma, Kirsi ja Tyyne roll upeja 10 kpl/kasvo. Nyt nämä roll upit lähtee 45 euron kappalehintaan. Käyttäkää tilaisuus hyväksi ja tilatkaa roll upit tapahtumiin.
www.keskustakauppa.fi

Keskustan piiritoimistolta saa jakotavaraa, kuten vaaliesitettä ja huolenpitokakkaraa, tapahtumiin. Lisää tuotteita on saatavilla Keskustakaupasta http://www.keskustakauppa.fi/. Tapahtumissa voi jakaa myös ehdokkaiden omia kampanjatuotteita.

Ilmoituspohjia ja muuta graafista aineistoa on saatavilla Keskustan kuvapankista http://www.keskusta.fi/Suomeksi/topmenu/Kuvapankki sekä vaaliaineistoa kuntavaalien ehdokkaiden aineistopankista www.keskusta.fi/ehdokasopas

Muista varmistaa ennen tapahtumia tarvittavat luvat niin sisä- kuin ulkotiloissa, äänentoisto, hygieniapassit jne. Sosiaalista mediaa kannattaa hyödyntää ennen ja jälkeen tapahtumien sekä niiden aikana rohkeasti.