Keskusta.fi / Etelä-Savo / Suomeksi / Ajankohtaista

Tapahtumat

SUOMEN KESKUSTA RISTEILEE MAAKUNTAVAALIEN JA PRESIDENTINVAALIEN MERKEISSÄ 14.-15.10.2017 SILJA EUROPALLA – LÄHDE MUKAAN!

Puolueen risteilyvastaava otti  yhteyttä ja ilmoitti, että varaamattomat hytit tulee luovuttaa yleiseen jakeluun 23.8, koska hän on jo tovin joutunut myymään ei-oota halukkaille lähtijöille.

Ilmoittaudu heti!

Risteilyn tiedot:

Lähtö la 14.10. klo 18.30 Helsinki
Paluu su 15.10 klo 16.00 Helsinkiin (lähtö Tallinnasta klo 12:30)

Matkat hoituvat Kerimäki-Savonlinna-Juva-Mikkeli-Helsinki mennen-tullen linja-autoliike S.Kososen laadukkailla turistibusseilla. Kerro ilmoittautuessasi, mistä tulet kyytiin!

Bussin aikataulu ilmoitetaan retkikirjeessä.

Hytit ja hinnat (kaikki kahden hengen hyttejä):

A2-luokan hytti (sis. aamiaisen ja kuljetuksen) 94,00 euroa/hlö
B2-luokan hytti (sis. aamiaisen ja kuljetuksen) 82,00 euroa/hlö

A4-luokan hytti (sis. aamiaisen ja kuljetuksen) 74,00 euroa/hlö

B4-luokan hytti (sis. aamiaisen ja kuljetuksen) 70,00 euroa/hlö

Ruokailut:

Illallinen lauantaina 33,00 €
Lounas sunnuntaina 25,00 €
Ruokapaketti 54,00 € (sisältää sekä illallisen että lounaan)

Varaa ilmoittautuessasi myös haluamasi ruokailut!

Vahingosta viisastuneena olen varannut kaikille Etelä- ja Itä-Savon piirien ilmoittautuneille alustavasti lauantain illallisen, koska siihen on aina kaikkein suurin tungos – mutta pakkomyyntiä en senkään suhteen harrasta, vaan perun varaamattomat illalliset pois!

Ilmoittautumiset ulla-riitta.juuti@keskusta.fi tai puhelimitse  050-347 3556/Ulla-Riitta

LÄMPIMÄSTI TERVETULOA MUKAAN!

Keskustan Etelä- ja Itä-Savon piirien puolesta

Ulla-Riitta Juuti

Uutisia

Keskustalaiset iltamat
Tervetuloa Tammelaan Valkeaniemen pirtille viihtymään! Tarjolla on hyvää ruokaa ja maittavaa juomaa, sekä tietenkin yllätysohjelmaa ja tanssimusiikkia! Päivän poliittista tarjontaa annostelee presidenttiehdokas, ulkoasianvaliokunnan puheenjohtaja Matti Vanhanen. Liput 25€ (opiskelijat 15€) voi maksaa joko ennakkoon tai ovella. Kannattaa kuitenkin ilmoittaa osallistumisestaan ennalta esim. etela-hame@keskusta.fi tai 050-374 5146. Näin osaamme mitoittaa tarjoilut paremmin.

• Piiritoimisto muutti uuteen osoitteeseen

5.8.2016

Elokuun alusta lähtien piiritoimisto sijaitsee Hämeenlinnassa osoitteessa Rauhankatu 11. Siis siinä William's pubin vieressä. Tervetuloa käymään vaikka kahvilla! Toimisto on auki tiistaisin klo 8.30-12 ja torstaisin klo 13-17 sekä aina muulloinkin, kun työntekijöitä vain on paikalla. Tupaantuliaisista ilmoitetaan sitten myöhemmin :)

• Kannanotto: Junaliikenteen leikkaukset mietittävä uudestaan

1.3.2016

Keskustan Etelä-Hämeen piiri pitää VR:n aikeita leikata junaliikennettä Riihimäki-Lahti ja Riihimäki-Tampere rataosuuksilla huonosti harkittuina. Junaliikenteen leikkaukset esitetyllä tavalla vaikeuttavat merkittävästi radan varren työmatkaliikennettä, joka suuntautuu pääasiassa pääkaupunkiseudulle, mutta myös mm. Riihimäelle, Lahteen ja Tampereelle. LUE KOKO TEKSTI KLIKKAAMALLA OTSIKKOA!

• Piirikirje 1/2016

11.2.2016

Vuoden ensimmäisestä piirikirjeestä voi lukea mm. puheenjohtaja Timo Silvánin terveiset Tampereen politiikkapäiviltä sekä saada tietoa tulevista tapahtumista.

• Lokakuun risteily on peruutettu

10.6.2015

Lokakuun lopulle suunniteltu Hämeen ja Kaakkois-Suomen keskustapiirien yhteinen pikkujouluristeily on jouduttu peruuttamaan. Aikataulujen päällekkäisyys vähensi potentiaalisten lähtijöiden määrää ja sesonkikauden hinnat vaikeuttivat tilannetta edelleen. Vaikka nyt kävi näin ikävästi, niin piirien yhteistyötä kyllä jatketaan.

• Piiritoimisto suljettuna heinäkuussa

8.6.2015

Piiritoimiston väki lomailee 1.-31.7. Elokuussa sitten palataan toimiin entistä kovemmalla tarmolla. Toiminnanjohtaja vastailee sähköpostiin ja puhelimeen aina kun kesälaitumelta kirmaamiseltaan vain ehtii.