Tupailta

Keskustan virtuaalinen tupailta

Tossut-Tiles-iso-kuva.jpg

Täysillä kohti kuntavaaleja!

Keskustan seuraava virtuaalitupailta pidetään tiistaina 28.3. klo 17.30 – 18.20.

Lähetystä voi seurata ja keskusteluun voi osallistua myös Keskustan Facebookissa https://www.facebook.com/SuomenKeskusta/.

Keskustan johtohahmot käyvät käsiksi tuleviin kuntavaaleihin Keskustan virtuaalitupaillassa tiistaina. Käsittelyssä vaalien keskeiset kysymykset sekä Keskustan lähtökohdat kuntavaaleihin. Mikä on Keskustan vaihtoehto? Miksi ihmisten on tärkeää lähteä uurnille? Mitä tapahtuu seuraavan kahden viikon aikana?

Virtuaalitupaillassa Keskustan varapuheenjohtajat Katri Kulmuni ja Antti Kurvinen, puoluesihteeri Jouni Ovaska ja eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kaikkonen kertovat, keskustelevat ja vastaavat kysymyksiin Keskustan vaihtoehdosta ja siitä, mistä kuntavaaleissa päätetään.

Illan juontaa kansanedustaja Aila Paloniemi.

Ohjeita:

Perinteiseen tapaan keskustelua voi kommentoida lähetyksen aikana kirjautumalla käyttäjäksi virtuaalitupaillan sivun alalaidassa olevan painikkeen ”Guest” kautta nimimerkilläsi tai esimerkiksi Facebook-profiiliasi tai muuta yhteisöpalvelua hyödyntäen. Valitse sinulle sopivin tapa tulla mukaan keskusteluun.

Mitä tupaillassa tapahtuu?

Tupaillassa on mukana mielenkiintoisia persoonia Keskustasta ja sen ulkopuolelta, jotka haastattelujen tai lyhyiden alustusten muodossa kertovat ajankohtaisista asioista puolueessa ja suomalaisessa politiikassa.

Miten tupailtaan pääsee mukaan?

Mukaan pääsee helposti: tarvitset vain tietokoneen ja internet-yhteyden.

Katsojat pääsevät mukaan tupailtaan lähetyksen aikana lähetysruudun alapuolella toimivan chatin kautta. Juontajat poimivat parhaimpia kysymyksiä ja kommentteja mukaan lähetykseen.

Keskusteluun voit kirjautua Guest-painikkeen kautta nimimerkillä tai esimerkiksi Facebook-profiiliasi tai muuta näppäimissä mainittua yhteisöpalvelua hyödyntäen. Valitse sinulle sopivin tapa tulla mukaan keskusteluun.

=> Tästä pääset seuraamaan Tupailtaa

Voiko tupailtaan lähettää kysymyksiä etukäteen?

Kyllä voi. Tiedotamme tupailtojen teemoista näillä sivuilla ja teemoihin liittyviä kysymyksiä voi lähettää Keskustan sivujen palautelomakkeen kautta tai suoraan osoitteeseen puoluetoimisto(at)keskusta.fi.  Laita palautteen otsikoksi "Kysymys tupailtaan".