Keski-Suomen Keskusta

• Kuva_kesä_Tupaswilla.jpg

Piiritoimiston aukioloajat kesällä 2017

14.6.2017

Keskustan Keski-Suomen piiritoimisto osoitteessa Yliopistonkatu 17 B, 2.krs, 40100 JYVÄSKYLÄ on suljettu henkilöstön kesälomien jodosta keskiviikkona 28.6. sekä ajalla: 3.7. - 6.8.2017. Toivotamme kaikille Keskustalaisille oikein aurinkoisen lämmintä ja voimaannuttavaa kesää!

• Keskustan Keski-Suomen piiri on aloittanut valmistautumisen maakuntavaaleihin

6.6.2017

Keskustan Keski-Suomen piiri on aloittanut valmistautumisen maakuntavaaleihin ​ Keskustan Keski-Suomen piiri on aloittanut valmistautumisen vuoden 2018 maakuntavaaleihin. Keskustan tavoitteena on olla maakuntavaaleissa kuntavaalien tapaan Keski-Suomen suurin puolue. Piiri tavoittelee 30 % kannatusta Keski-Suomessa. Pääset lukemaan tiedotteen kokonaisuudessaan otsikkoa klikkaamalla.

• 9.7.2017 11:00–17:30

Kesätapahtuma ja Matti Vanhasen presidentinvaalikampanjan avaus, tervetuloa mukaan! Päivän aikana huutokauppa ja kesäteatteriesitys.

• Keskusta näkyy ja kuuluu myös kesällä! Otsikkoa klikkaamalla pääset näkemään listauksen piiritoimistolle ilmoitetuista kesätapahtumista joissa Keskusta on joko mukana tai itse tapahtuman järjestäjänä. Tapahtumia on varmasti muitakin, joten kannattaakin seurata paikallislehtien ilmoituksia, kesälläkin.

• 9.8.2017 17:00–19:00

Keskustan Muuramen paikallisyhdistyksen Yleinen kokous ke 9.8. klo 18 valtuustosalissa. Tervetuloa!

• 1.9.2017 0:00–23:59

Keskustanaisten Keski-Suomen piiri järjestää keskustaväen yhteisen tapahtuman Ms Suomen Suvi laivalla 1.9. Laiva lähtee Jyväskylän satamasta klo 17.00 ja palaa satamaan klo 20.30.

Ajankohtaista facebook-sivullamme:

Keskusta viestii