Tervetuloa

Tule kanssamme vaikuttamaan hämäläisten hyvinvointiin! Voimme yhdessä vaikuttaa paikallisesti ja maakunnallisesti. Verkostomme johtavat myös valtakunnalliselle ja kansainväliselle tasolle.

Ota rohkeasti yhteyttä! Soita tai tule käymään piiritoimistollamme. Olet sydämellisesti tervetullut!

Uutisia

• 1.7.2017 10:00–2.7.2017 17:00
    0

Tule tapaamaan keskustalaisia ja kertomaan mielipiteesi päivän politiikasta Keskustan teltalle osastolle F4 la 1.4. klo 10-18 ja su 2.4. klo 10-17.

• 12.8.2017 10:00–13.8.2017 17:00
    0

Tule tapaamaan keskustan toimijoita ja kertomaan mielipiteesi päivän politiikasta Keskustan teltalle osastolle D28 lauantaina 12.8. klo 10-18 ja sunnuntaina 13.8. klo 10-17. Presidenttiehdokas, ulkoasianvaliokunnan puheenjohtaja Matti Vanhanen on tavattavissa teltalla lauantaina klo 11-13 välillä.

• 20.10.2017 18:30–23:00
    0

Tervetuloa Tammelaan Valkeaniemen pirtille viihtymään! Tarjolla on hyvää ruokaa ja maittavaa juomaa, sekä tietenkin yllätysohjelmaa ja tanssimusiikkia! Päivän poliittista tarjontaa annostelee presidenttiehdokas, ulkoasianvaliokunnan puheenjohtaja Matti Vanhanen. Liput 25€ (opiskelijat 15€) voi maksaa joko ennakkoon tai ovella. Kannattaa kuitenkin ilmoittaa osallistumisestaan ennalta esim. etela-hame@keskusta.fi tai 050-374 5146. Näin osaamme mitoittaa tarjoilut paremmin.

Keskusta viestii