Tupailta

Keskustan virtuaalinen tupailta

Tossut-Tiles-iso-kuva.jpg

Virtuaalisessa tupaillassa puhutaan liikenneväylärahoituksen uudistuksesta

• Miksi liikenneväylien rahoitukseen tarvitaan uudistuksia?
  • Maksavatko autoilijat jatkossa entistä enemmän?
  • Pysyvätkö maaseudun ja muut vähemmän liikennöidyt väylät kunnossa?
  • Onko yhtiöittämiselle vaihtoehtoja?
  • Alkaako ”isoveli” valvoa liikkumistamme?

Tällaisia kysymyksiä on esitetty viime aikoina käydyissä keskustelussa.
Apollon studion suorassa lähetyksessä väyläpolitiikan tulevia näkymiä on valottamassa ja kysymyksiin vastaamassa liikenne- ja viestintäministeri Anne Berner. Toimittaja, ex-puoluesihteeri Timo Laanisen juontama tilaisuus alkaa torstaina 19.1. kello 18.

Nyt on aika avata tosiasioihin pohjautuva keskustelu, kun selvitystyöryhmä on samana päivänä julkistanut oman ehdotuksensa.

Tule mukaan seuraamaan, kysymään ja kommentoimaan.

Tästä seuraamaan torstaina 19.1. klo 18>>

Ohjeita:

Perinteiseen tapaan keskustelua voi kommentoida lähetyksen aikana kirjautumalla käyttäjäksi virtuaalitupaillan sivun alalaidassa olevan painikkeen ”Guest” kautta nimimerkilläsi tai esimerkiksi Facebook-profiiliasi tai muuta yhteisöpalvelua hyödyntäen. Valitse sinulle sopivin tapa tulla mukaan keskusteluun.

Mitä tupaillassa tapahtuu?

Tupaillassa on mukana mielenkiintoisia persoonia Keskustasta ja sen ulkopuolelta, jotka haastattelujen tai lyhyiden alustusten muodossa kertovat ajankohtaisista asioista puolueessa ja suomalaisessa politiikassa.

Miten tupailtaan pääsee mukaan?

Mukaan pääsee helposti: tarvitset vain tietokoneen ja internet-yhteyden.

Katsojat pääsevät mukaan tupailtaan lähetyksen aikana lähetysruudun alapuolella toimivan chatin kautta. Juontajat poimivat parhaimpia kysymyksiä ja kommentteja mukaan lähetykseen.

Keskusteluun voit kirjautua Guest-painikkeen kautta nimimerkillä tai esimerkiksi Facebook-profiiliasi tai muuta näppäimissä mainittua yhteisöpalvelua hyödyntäen. Valitse sinulle sopivin tapa tulla mukaan keskusteluun.

Tästä pääset seuraamaan Tupailtaa

Voiko tupailtaan lähettää kysymyksiä etukäteen?

Kyllä voi. Tiedotamme tupailtojen teemoista näillä sivuilla ja teemoihin liittyviä kysymyksiä voi lähettää Keskustan sivujen palautelomakkeen kautta tai suoraan osoitteeseen puoluetoimisto(at)keskusta.fi.  Laita palautteen otsikoksi "Kysymys tupailtaan".

Tupailtojen nauhoitteet ovat jälkikäteen katsottavissa KeskustaTV:ssäsekä alta:

Ehdotuksia uusien lähetysten teemoiksi otetaan mieluusti vastaan.